torsdag 12. november 2009

Kurset over , jeg kan utforske videre på nettet!

Myspace..
Har søkt og funnet ungdombandet RADIOAKTIV fra Fredrikstad hvor en slektning av meg er med, sett og hørt på videoen deres - gøy.
PÅ Facebook har jeg laget meg konto, og fått både venner og familie, og også vært inne på Webtonulls gruppe.
I går var jeg på Twitter, ikke "tvitret", men leste om Veteran Day og kjendisparfymer. Lager meg nok en konto der også, synes det virker mer interessant enn Facebook.
Skype har jeg sett på, og kommer kanskje til å ta det i bruk senere. Alt i alt - både Facebook, Twitter, Myspace og Skype gir unike muligheter for både kommunikasjon og informasjon.
Veldig fornøyd med kurset, gleder meg til å fortsettte å jobbe videre med det jeg har lært.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med fullført kurs. Bra jobba!

    SvarSlett
  2. Hei!!
    Baksten din ser herlig ut.
    Har utforsket noe på Facebook og Myspace, har konto på begge, pluss Twitter.
    På Facebook har jeg kommet i kontakt igjen med ei jeg kontakt med for noen år tilbake. Moro!!!

    SvarSlett